Sosiale medier

Facebook-effekt 2019

Sosiale medier er for mange virksomheter den mest effektive kanalen å kommunisere i. Uansett om målgruppen er unge eller gamle, private eller profesjonelle, så når du dem gjennom sosiale medier.

Godt, genuint innhold er nøkkelen til suksess i sosiale medier. Du må skape verdi for mottakeren, for å nå frem med budskapet ditt.

Ønsker du å nå et større publikum eller målrette mot en spesifikk gruppe, så er annonsering i sosiale medier mer fleksibel og kostnadseffektiv enn noen annen kanal.

Med over 10 års erfaring fra bransjen, kan jeg hjelpe din virksomhet med å nå sine mål i sosiale medier. Jeg lager den årlige rapporten Facebook-effekt, som tar temperaturen på det norske Facebookmarkedet. Rapporten brukes som referanse av en rekke virksomheter og rådgivere.

SoMeStatus.com er et gratis verktøy jeg har utviklet, som analyserer Facebook-siden din og gir deg et overblikk.

Foredrag

Jeg holder foredrag om ulike temaer innen sosiale medier. Noen ønsker en grunnleggende innføring, mens andre ønsker fordypning i et spesielt tema. Uansett er målet mitt at publikum skal sitte igjen med konkret kunnskap etter foredraget.

Kurs

Kursene i sosiale medier gir deltakerne den kunnskapen de trenger for å kunne utnytte de unike mulighetene i sosiale medier.

Kursene holdes både som felleskurs, og som bedriftsinterne kurs.

Strategi

Trenger du å lage en strategi for sosiale medier? Gjennom en egen metodikk kan jeg hjelpe deg med å lage en strategi for sosiale medier som bygger på virksomhetens overordnede strategi.

Analyse

En analyse av virksomhetens sosiale medier gir deg et detaljert bilde av hva som fungerer, hva som kan forbedres og konkrete råd om hvordan du bør gå frem.

Rådgiving og bistand

Trenger du bistand til å drive virksomhetens aktiviteter i sosiale medier. Jeg hjelper deg medplanlegging, gjennomføring og annonsering i sosiale medier.

Innholdsproduksjon

Godt innhold er nøkkelen til suksess i sosiale medier. Jeg hjelper deg med planlegging og produksjon av video, foto og tekst.