Foredrag:

Verdiskaping i sosiale medier

Tilbake til foredragsoversikten

Ingen andre kanaler gir deg mulighet til å nå like mange mennesker i en målgruppe til en så lav kostnad som sosiale medier, hvis du gjør det riktig. Enten du vil øke salget, gjøre en merkevare kjent, informere eller påvirke holdninger, så er det noen teknikker som gir bedre resultater enn andre i sosiale medier. De teknikkene lærer du her.

Foredraget gir en innføring i hvordan algoritmene fungere, hva slags innhold som virker best i de ulike kanalene og gir konkrete eksemplet på hvordan bedrifter og organisasjoner kan gå frem for å øke verdiskapingen gjennom sosiale medier.

Foredraget består av tre deler:

  • Slik virker algoritmene – en innføring i hvordan algoritmene velger hvilke poster som vises til hver enkelt bruker.
  • Hva er godt innhold – en gjennomgang av hva slags innhold som fungerer best i sosiale medier.
  • Slik kommer du i gang – konkrete tips om hvordan bedrifter og organisasjoner kan lage sin egen innholds- og publiseringsplan for sosiale medier.

Foredraget kan justeres til å vare mellom 30 og 90 minutter, og kan tilpasses kundens behov.