Foredrag skal være interessante, engasjerende og lærerike.
Enten det handler om digitalisering, kommunikasjon eller sosiale medier, så er jeg opptatt av at foredragene skal være konkrete, målrettede og gi publikum konkrete verktøy de kan bruke.
Alle foredragene kan tilpasses til den enekelte oppdragsgivers behov.
Digitalisering et er aktuelt tema. Mange foredrag om digitalisering handler om kunstig intelligens, roboter og annen teknologi som er uoaktuell for de fleste virksomheter. Det største potensialet for digitalisering ligger imidlertid hos helt vanlige virksomheter. Selv virksomheter som ikke er digitale i utgangspunktet kan ha stor nytte av digitalisering.
I dette foredraget får du en innføring i hva digitalisering er, og hvordan en virksomhet kan bruke teknologi til å jobbe smartere i hverdagen.
Digitalisering gjør det lønnsomt for bedrifter å bli mer klima- og miljøvennlige. I dette foredraget får du eksempler på hvorfor digitalisering er den beste veien til en mer klima- og miljøvennlig virksomhet.
Forretningsmodellen er en strukturert beskrivelse av virksomhetens verdiskaping. Den er et av lederens viktigste verktøy. Enten du skal utvikle virksomheten, digitalisere, redusere kostnader eller lage en kommunikasjonsstrategi, så vil forretningsmodellen hjelpe deg å ta bedre beslutninger.
I dette foredraget blir du kjent med forretningsmodellen, hvordan du beskriver din egen forretningsmodell og hvordan du bruker den i praksis.
Forretningsmodellen er et viktig verktøy for å lykkes med digitaliseringsprosjekter. Den hjelper deg å velge hvilke deler av bedriften du bør digitalisere, og hva du bør prioritere først.
Sosiale medier er en av de mest effektive kommunikasjonskanalene for mange virksomheter. Nøkkelen til å få utbytte av sosiale medier ligger i å utnytte de ulike kanalenes unike egenskaper, og kommunisere på riktig måte.
Foredraget gir en innføring i hvordan du mest effektivt kan utnytte mulighetene i sosiale medier til å nå ut med budskapet ditt til den riktige målgruppen.
Dette foredraget gir deg en oversikt over hva som er "hot", hva som fungerer best og hva vi kan forvente i fremtiden innen sosiale medier.